första advent

      tänka sig, idag är det första advent. kan man tro det? nu är det närmare exakt 31 dagar kvar tills julafton. låt tiden gå fort. och snällasnälla gör så att det kommer lite förbannad snö, jävla sverige som bara har regn hela tiden! mamma har satt upp julgardiner också, så nu känns det rätt så juligt i huset vårt.

jaja, nu till gårdagen. började med att två av mina favvistjejor kom hit, johanna och fia! vi gjorde oss i ordning, dansade, skrattade och allt det där andra ni vet. sedan hämtade frans och andreas upp oss för att snällt köra oss till jossan. där var det partaj! jag själv hade as roligt till en början. sedan spårade det ur och det slutade med att jag blev tillslagen. vet inte hur mycket jag grät alltså, inte för att jag fick ont utan bara själva grejen att göra något sådant. sedan finns det vissa människor som inte vet vad ordet respekt betyder. det tråkigaste som finns det är när man upptäcker att en vän sviker. i vilket fall som helst körde världens bästa bettan hem mig. när jag kom hem var jag helt ensam med doris. carl är på tjörn, mamma och pappa var på 50-årskalas. jag var inte ens rädd, det första jag gjorde vara att dricka upp halva juice paketet, haha! 

      imorses när jag vaknade var jag så himlans nära på att gå ut och ta en promenad. rensa tankarna lite liksom. men jag orkade aldrig så jag gick ner och la mig hos mammsen. om fem timmar ska jag in till göteborg, först blir det en efterlängtad fika sedan ska jag, sara och hanna se på älskade bästaste och finaste melissa horn. det ska bli riktigt underbart, hennes röst får isberg att smälta.  
tänkte att jag skulle slänga in lite bilder från igår när vi hade det trevligt hos maj.

 
 
 
 

nu ska jag ligga här och deppa lite till, innan det är dags för att göra sig i ordning.
men vi hörs ikväll/natt. puss på er alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0