fortsätt simma, fortsätt simma

phuuuu, sikken dag alltså. började med att tåget till skolan var 20 jävla minuter sent, därför gick jag inte på naturkunskapen. bra start känner jag! sedan hade vi svenska i lite över 2 timmar. därefter drog jag, johanna, frida och cissi till stan där vi tog en fika och flammsade runt på stan, rätt mysigt om jag får sägat själv!
   eftersom att jag och cisskiss är dom duktigaste av dom alla så var vi med på idrotten vilket innebar simmning. det blev några simlängder för mig innan jag var död och slapp fortsätta. istället satte jag mig i en varm bastu en stund. sedan solade vi, alltså jag och cissi. och det var fan inte fel någonstans. låg och fantiserade att jag låg på en strand i thailand typ, haha. dröm vidare kan man ju tycka då!

nu ligger jag i sängen helt jävla död och väljer mellan att hitta på något eller sova en stund. det bästa vore nog att hitta på någonting så att man kan somna ikväll. men vi får se hur det blir med den saken, om en stund kommer jag säkert ligga och sova som en stock ändå, så typiskt mig va.

 
en bild på mig och kära lajnus.
nä nu drar jag dårå, hörs sen! kösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0