från sol till spöregn (?)

ja, för några timmar sedan kikade solen in i mitt rum och nu öser regnet ner. blåser gör det också, det smäller och har sig plus att det låter som om någon öppnar dörren hela tiden. jag vet inte hur många gånger jag har roppat "HALLÅÅ" men har dock inte fått något svar tillbaka, lite synd. hade nämligen hoppats på att det var fia! meningen var ju att jag skulle till skolan idag men det blev väldigt sent igår. varken jag eller fia kunde somna så därför låg vi och skrattade åt allt och inget, övertrött kallas det! imorses hade jag sån enorm snuva plus att huvudvärken inte riktigt hade försvunnit så mamma tyckte det var bäst att stanna hemma en extra dag. vi får hoppas på att det inte blir likadant imorgon, för jag vill verkligen till skolan. tänka sig att madeleine hansson klämde ur sig dom orden! sedan fick jag även tummen ur röven och städade hela mitt rum, vilket inte var en dag försent. näe men om man skulle hitta på något annat än att ligga här som en död fisk.
  kärlek från moi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0