fredagsmyyyys!

godmorgon!
nämen det är ju inte morgon. men jag vaknade precis, haha somnade direkt när jag kom hem från skolan. rätt skönt ändå. hade världens otursdag också, började med att jag försov mig en timme. alltså jag vaknade när skolan började typ. då tänkte jag ta nästan tåg så att jag bara skulle bli en halvtimma sen. skyndar mig och gör mig i ordning. är typ helt klar när jag kollar på klockan, tre minuter tills tåget skall gå. hopp, då tänkte jag ta nästa. var ju ändå klar men med min beslutsångest så skulle jag bestämt byta kläder igen. åt frukost när jag kollar på klockan, tre minuter kvar tills tåget. alltså jag fick ryck! satte mig på stolen i köket och väntade på att klockan skulle bli tio över så att jag i lugn och ro kunde gå till tåget!
   när jag väl kommer in till skolan så hade jag redan missat hela induviduella-valet. hade två lektioner kvar så det gjorde ju inte så mycket att jag missade första. sedan får jag reda på att vi inte har någon religon. aha tänker jag men då går jag på naturkunskapen när det visar sig att det inte var en jävel som skulle gå på den. eller jo typ 3-4 stycken. väärd dag, verkligen!

efter skolan blev det iaf en fika med min käraste johanna. riktigt mysigt sådär. vid halv sex bär det av till farmor för att äta middag och såntdär. men först ska jag nog ta mig en promenad. känner mig så äcklig efter att ha sovit!
   vi får se vart kvällen tar mig, men förhoppningsvis blire sköj!

 
okej, vi kanske ser aningen efterblivna ut. men dte är vi ockå!
vi hörs senare med bilder också. smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0