full rulle

 
 
 
 
 
 
 
jaa, det var sådär gårdagen såg ut!
började med att jag, mikkan och fia kom till patrik vid halv åtta tiden då maten redan var i full gång. det stod tacos på schemat. alla var duktiga och hjälpte till. efter maten hjälpte alla till med att städa lite smått innan det blev dags för bastu. fast det dröjde ett tag pga. vissa själ som jag icke tänker berätta här! 
   när det var dags för att sova så skulle jag och mikaela dela på sängen som vi delade på i förrgår. men istället låg vi alla fyra ihop knödda i patriks föräldrars säng. haha, varmt & gött!

imorse gick jag och mikaela lika schletna till stationen som sist, lite små roligt ändå!
om ett tag ska jag in och möta upp patte & calle för att gå på bio. bröllopsfotografen blire.
   vi hörs senare, kärlek från meeej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0