goaste lilla bäbisbror!

 
här har ni en nytagen bild på mig och min kära bror, nytagen menas att den är tagen idag av självaste fotografen cisskiss!

jag kom iaf alldeles nyss hem från nolhaga där jag, fia, patrik, linus, malin & mikael kollade på handboll. det var nämligen bella & frida som spelade. och dom vann, vilket var välförtjänt! sedan blev det en promenix till tåget. nu håller jag förövrigt på att tanka ner wallander - prästen. undra om den är bra? har hört så jävla blandad kritik om den. men snart kommer läckan ut och den måste ju bara ses.
  kan hända att ni får något inlägg senare för nu ska jag ta mig en tankeställare. eller säger man så? inte fan vet jag. men är bara allmänt tröt på vissa människor.

pöss

Kommentarer
Postat av: Cecilia Rosell

Va rosig och gullig du blev om dina små kindisar

2009-11-02 @ 23:31:50
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0