hanssons spaa?

 
 
 
 
 
 
ögonbryn/ögonfrans färgning, ansiktsmask, inpackning, musik, ljus, och världens bästa fia.
ja så har min kväll sett ut. förutom att vi kollade på en riktigt äcklig film som jag nämnde förut. för er som inte har sett den så säger jag bara se den, riktigt bra alltså! om en stund ska vi la ner och käka lite mackisar vilket ska bli gottit. sedan blir det plugg för hela slanten, radioprov imorgon serrni.

skoldagen var förövrigt ganska slapp ändå. började iof med otur som vanligt, inte nog med att jag råkade försova mig. jag rusade ner till stationen för att hinna med nästa tåg, ni tror inte att jag missar det med 10 sekunder då eller? hann inte äta frukost eller någonting. så på lunchen åkte jag, johanna & david och käkade pizza, tjockt och gott. det var nämligen äcklig mat i skolan, ni blir sääkert förvånade att vi tyckte det, haha!
   sedan tog jag och fisen tåget in till göteborg för att ta farväl av den bästa kusinen i världen. den jäveln befinner sig snart i thailand. så när jag sitter i skolan så snoozar hon lite till.

nu äre dags att kila. hare gatt!
puss å pill


Kommentarer
Postat av: johanna

mums vilka heta tjejer!

2009-11-04 @ 09:43:52
URL: http://johannaemilia.blogg.se/
Postat av: johanna

mums vilka heta tjejer!

2009-11-04 @ 09:44:02
URL: http://johannaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0