jag är kär i lisbeth salander!

 
ja hör och häpnad, jag har nog alltid varit lite små förtjust lisbeth salander som har en av huvudrollerna i stig larssons filmer. alltså det menas inte med att jag dras till tjejer utan mer hon är så jävla snygg och fräsig. hade helt klart velat vara henne, iaf för någon vecka. jag och fia har precis varit på den nya filmen "luftslottet som sprängdes" jag kan inte ens beskriva med ord hur bra den var. alla tre filmerna är bara så jädrans bra! eftersom att detta var sista filmen (?) så fäller jag en tår men tackar också så hjärtligt.

föresten så har min hals börjat strula igen, har ruggigt ont.
nu har fia somnat på soffan och jag är inte ens trött.
får väl roa mig med annat!
pusspuss


Kommentarer
Postat av: KissiCissi

Snygg du är kvinna!

2009-11-29 @ 00:07:39
Postat av: R onja

ve o fasa, snygg! :o

2009-11-29 @ 09:40:49
Postat av: maddis

nu pratar ni om er själva! <3

2009-11-29 @ 14:02:19
Postat av: maddis

nu pratar ni om er själva! <3

2009-11-29 @ 14:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0