jag får liksom ingen ordning

 
såhär schleten är jag just nu. har en känsla av att ni bryr er!

mening var att jag skulle till skolan idag men jädrar vad krångligt allting blev. igår kväll pluggade jag som ett jävla as. satt och höll på att skrev om fotografinshistoria. idag var det meningen att vi skulle redovisa, men imorse fick jag ett sms från johanna där det stod att david var sjuk, david är nämligen med i våran grupp så då var det kört. allting blev så jävla krångligt! så jag beslöt mig för att vara hemma. har legat och kollat på sunes jul och har varit nära på att somna flera gånger. sista gången vaknade jag av att det ringde från komunen. jag håller nämligen på att kolla upp varför jag inte har fått mina pengar från sommarjobbet i somras. hade helt glömt av det typ så det är väl dags att få pengarna nu.

jag ligger i soffan och kollar ut igenom fönstret, det spöregnar ute! ibland suger livet allt bra hårt. nä men nu ska vi inte vara sånna. allt är bra på sitt sätt! eller? haha. vi hörs väl senare, puss å kram jätte banan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0