jag har varit vilsen

nu kommer tankarna fram. dom som vill ta över min hjärna och bryta mitt löfte. men dom ska inte få bestämma över mig och mina beslut. jag har bestämt mig för detta nu och jag måste ge det en chans. våga bygga upp något nytt. våga gå andra vägar än att ständigt vandra på samma lilla stig. jag vill spräcka bubblan som jag har omkring mig dygnet runt. helst vill jag radera allt. tänk vad bra om det fanns en deleteknapp i hjärnan, då hade man även kunnat tömma papperskorgen. du tog egentligen beslutet men jag är villig att acceptera det. vad mer kan man göra liksom. en vän för ytlighetensskull är inge vidare faktiskt. jag har bestämt mig för samma beslut så otroligt många gånger men jag hoppas att detta är ett utav dom sista. varje dag så länge detta har pågott har jag haft dig i tankarna. försökt att tränga bort dom men det har varit omöjligt. det är inte detta jag vill men för din skull, och lite min egen. detta kan vara det bästa. tråkigt att det slutade som det gjorde, jag hade inga problem med dig!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är stark!!!!<3

2009-11-07 @ 00:05:05
Postat av: Anonym

håller med dig.. synd med ett sånt slut, på något så fint! ta hand om dig.



/ p

2009-11-08 @ 03:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0