jag kommer sakna dig imorgon

när jag börjar detta inlägget är det exakt 1 timma och 10 minuter kvar tills den 11/11. datumet som jag alltid kommer att minnas. känns faktiskt väldigt jobbigt om jag ska vara riktigt ärlig. det kommer rivas upp gamla sår och jag kommer nog vara ganska nedstämd. det var en fin tid i allafall det kan man inte säga något annat om.

dagen i skolan har varit fruktansvärt ovärd. efter skolan blev det en fika med sara, patrik och calle innan jag och sara drog hem till mig för att färga mitt hår. jag är nöjd, riktigt nöjd! efter det, vid sju tiden åkte jag in till patrik där calle också befann sig. vi gick till maxi och köpte gott sedan satte vi på johan falck!
   nä nu ska jag fan gå och lägga mig i tid, imorgon är det en ny dag!
puss & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0