jag var fisken

fortsätt simma, fortsätt simma, fortsätt simma...
ni hör väl alla vad detta är? jo hitta nemo såklart. min favvis film utan tvekan!
idag simmade vi på idrotten, det var helt okej. det blev bara några slappa längder för min del. som tur var la jag mig i barnpoolen ett tag där det är så himlans varmt & gött. jag vill också vara en bebis som får bada där hela tiden. haha! efter att ha plaskat runt lite i vattnet så solade jag med cisskiss, rätt skönt om jag får säga det själv.
   jag funderar på att sova, fast nä då kommer jag inte kunna sova ikväll, ingen bra idé madeleine. jag är sugen på en lång promenad. eller bara mys med en film. eftersom att jag har beslutångest så får vi se vart detta leder, alltid lika spännander att se.

 
såhär såg man ut en gång i tiden. sikken blondis jag var då! men jag trivs faktiskt bättre i mörkt hår måste jag säga. fast någongång kommer säkert mitt naturliga tillbaka igen.

laaaater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0