jag vill bara känna hur det känns

regnet piskar emot mina fönster. blåsten får hela huset att knarra, och själv ligger man nerbäddad med ett tjockt duntäcke samt fluffiga kuddar. det är nog det bästa med att vara sjuk, man slipper gå i regn och rusk. för vad är värre än det? nu sitter mina goa klasskompisar och redigerar filmerna som vi har gjort. själv är man redan klar med den vilket är rätt så skönt, förhoppningsvid missar jag inte så mycket. jag försöker komma på någon film som jag är sugen på men det står still i mitt huvud. jaja, jag kommer säkert på någon!

jag ligger faktiskt och lyssnar på maskinens nya album, jag har fastnat för en låt kärlek vid sista ögonkastet heter den. så till er som ännu inte lyssnat igenom det nya albumet säger jag GÖR DET!
 och för att göra det liite enklare för er så lägger jag in my new favorite

 
gölligöll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0