min gamla going

tjong ballong!
nu ligger jag i sängen med musiken på högsta nivå. pfister står i duschen, och nej hon heter inte pfister i förnamn för er som undrar vad det är för förnamn. frida is here name! det var ett tag sedan jag och bruttisen sågs men vi har alltid lika skoj. direkt efter skolan blev det fika, förvånade? quess not. efter det bar det av hem till mig. där vi la oss i sängen och kollade på eva och adam. sedan satte vi oss vid varsin dator och nördade oss lite innan vi tog en lång promenix. ja, faktiskt idag gick vi långt. både uppför och nerför!

och vet ni vad? kvällen höjdpunkt, vi har tagit kort!
det var längesedan jag använde min kamera nu. så jag bjuder på bilder..

 
   
 
   
 
    
där hade ni ett dussin med bilder på mig och firren. vem har sagt att det är förvjudet att posa liksom?
nä men nu ska vi ner och käka kvällsmat innan vi sätter på en skräckis.
puss på er min göllisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0