no hope, no love, no glory

alltså fasen vad tiden rinner iväg. klockan är snart tre och jag har inte ens klivit upp ur sängen. inte ens ätit frukost, hallå liksom vadå att slösa bort helgen? esch jag väntar faktiskt på fisen. vi kanske ska gå på bio eller nått såndant. jag är i vilket fall som helst sugen på mys. och vad är mer mysigt än bio? jo att hyra film och köpa en stor fet godispåse, eller? hm frågan är ju vilket vi kommer att välja.
   jag känner mig helt död i hela kroppen, jag somnade fyra inatt. jag låg uppe och kollade på eva och adam. haha så jävlans bra.

vädret liksom? vad fan är det frågan om. jag dör nästan av att kolla ut igenom fönstret och då är det fan illa. varför kan det inte bara sluta regna eller helt enkelt och simpelt börja snöa. mysiga små snöflingor är aldrig fel!

 
jag vill att mina kära kusin ska komma hem från thaiiii nu med en gång.
pussen på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0