på söndag, på söndag, på söndag!

hej, eller godmorgon (för min del).
jag vaknade för ca en kvart sedan, förstår inte själv hur jag kan ha sovit såhär länge. men det beror nog på att jag är sjuk. alltså det suger, igår var läget ändå under kontroll, men nu har jag ont precis överallt i hela kroppen. så dålig tajming att bli sjuk på måste jag säga. i går kväll när jag kom hem upptäckte jag att mammsen hade julpyntat lite. tagit fram ljusstakar och lite annat smått och gott. åh, det kan nog vara det mysigaste som finns!

på söndag är det faktiskt första advent, tiden går ruskigt fort alltså. på söndag skall jag även se melissa horn spela på lorentsbergsteatern. ska bli så jävla kul att höra henne live. och sara det jävla aset skall se på håkan och johan glans idag. tror ni att jag hatar henne för det eller? det är ju massa andra också men jag hade dött för att gå och se på bara dom två.

vad passar bättre än en bild på håkisen?
 
dags att kolla klart på nils karlsson pyssling.
köss å så


Kommentarer
Postat av: linnnéa

ska hon se håkan hellström? :o

2009-11-24 @ 15:01:51
URL: http://detskullevaradansdansdans.blogg.se/
Postat av: linnnéa

vadå :o vad är det hon ska göra? :o

2009-11-24 @ 18:28:47
URL: http://detskullevaradansdansdans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0