uppe med tuppen!

mina ögon vill knappt slå up, jag ligger nerbäddad i sängen helt i ordninggjord. tänkte nämligen på det där med induviduella-valet, jag har ju som sagt valt psykologi med skall byta till historia därför får jag sovmorgon. somliga har det lyxigt! just nu håller jag på att tanka ner eva & adam, var så fruktansvärt sugen på dom filmerna/avsnitten. det var fan det ända jag gjorde när jag var liten, låg och kollade på eva & adam. och när vi lekte så skulle alltid jag vara eva och linn annika, linn är min barndomsvän för er som känner att ni vill veta! 
   jag känner mig lite små sjuk, förskyld och lite ont här och var. inget att hänga i granen i vilket fall som helst.

esch, nu ska jag fortsätta sova och vi hörs senare ja!
pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0