vi skrattar oss igenom

hej, hallå, tjena, tja!
nu sitter jag i sängen redo för att åka in till alingsås medans fisen är aningen segare. hon sitter och fixar håret och har inte ens sminkat sig ännu. plus att vi måste äta frukost också, men det ska gå bra! om allting flyter på som vanligt, haha. gårdagen till göteborg blev riktigt mysig faktiskt. jag och sara spatserade runt på alla möjliga gator. vi tog även en fika på café vanilj som jag har hört mycket om, därför var vi bara tvugna att testa. och ja, det var riktigt bra, lite överförväntningarna faktiskt. vi satt utomhus med varsin fillt, mysfaktorn var alltså hög.
   jag fick med mig lite grejor hem också som jag tänkte slänga in bilder på lite senare men det blev iaf en stor mysig tunika från monki, en dragkedje-klänning från h&m, två bh:ar från h&m och en stor stickad rosa sjal. kanon nöjd är vad jag är!

om en liten stund ska vi som sagt åka in till stan och först ta en fika sedan bär det av till nolhaga där kycklingcupen är i full gång. det ska bli skojsigt, var längesedan sen sist, eller så känns det i vilket fall som helst. men idag tar jag med mig kameran så vi hörs senare med både bilder & text.
här är en bild på fina bella från veckans gång!



pussis på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0