will you talk, if i listen?

tjabba tjena hallå!
av någon jävla anledning har jag så jävla ont i huvudet. vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, eller om jag helt enkelt och simpelt hugger av det. fast nä, det är nog inte värt det! har precis kommit ut från en varm dusch vilket inte satt helt fel, jag har även orkat raka mina ben. ja, hör & häpna det var inte en dag försent! så himlans mysigt efteråt, det är som att ligga och klappa på en len nakenhund typ, haha!
   hela dagen har spenderats med sara. tanken var att jag skulle till skolan med råkade försova mig till kvart i tolv och då kände jag inte att det var någon stor idé. så istället blev det en fika på esspreso house. sedan åkte vi hem till sara där vi kollade på michael jackson. alltså massor utav uppträdanden och sånt där. när man väl ser det så förstår man hur jävla bra han var! jag ryser av att bara tänka på det. annars då? har ett natur fucking kunskapsprov imorgon. om det suger? mhm. det kommer gå åt helvete det känner jag på mig. usch vad jag hatar det ämnet.

nu hade jag tänkt mig att kila ner och ta mig något att äta. min kista behövs fyllas på, den kurrar! efter det skall jag nog kolla på eva & adam. nostalgi säger jag bara, åh så bra det är. men vi hörs antingen lite senare eller så hörs vi imorgon.

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0