you make my world go around

 
jag glömde skriva en sak förut, imorgon skall jag träffa min pepparkaka.
ingen mindre än min käraste kusin! ska bli så himlans trevligt med tanke på att vi inte ses så jätte ofta. alla borde ha någon som henne. hon piggar alltid upp mig och stöttar mig in i det sista. så fort jag har något problem som tynger mig så är hon där och hjälper mig. det fina med mig och emelie är att vi kan göra och prata om precis allting tillsammans. det spelar ingen roll om det är hur genant som helst.
  åh hon är verkligen en riktig pärla!

Kommentarer
Postat av: din pärla

vad finns det att säga mer än att du är det bästa jag har och någonsin kommer att ha!

2009-11-21 @ 16:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0