allt är inte allt top-notch

nu har det höstiga kvällsmörkret lagt sig. jag ser inte ut på gatan från mitt fönster, ganska tråkigt men mysigt. så länge man får stanna inne i värmen då. det är ruggigt kallt ute, och löven faller som ösregn från himlen, (känn överdriften).
   tur att man har dagar som gårdagen, den var rent ut sagt sjuk! jag ska vara helt ärlig, jag hade väldigt låga förväntningar och var väldigt osugen på konsert, speciellt när man har skola och allt. men kvällen blev så jävla bra va. jag kan liksom inte ens beskriva den, eller jo det ska visst kunna gå BÄST! det var jag, sara, cissi, hanna & linus som åkte in, sedan träffade vi på två goa brudar i kön också. allra,allra längst fram stod vi. jag kunde nästan nudda honom om jag sträckte fram handen, rätt sjukt egentligen. när vi var på väg ut från brew house står bandet där utanför, jag blev helt till mig och lyckades få en bild tillsammans med gitarristen. jag grät, ja glädje tårar förståss!

nu såhär dagen efter är jag helt ihålig. glädjen har lagt sig, eller snarare någon tog min glädje och bröt den på mitten. men den kommer väl tillbaka så småning om. jag känner mig jätte förvirrad & inget vill fungera så som jag vill ha det. varför ska man alltid krångla till det för sig själv? det är nära nu, snart har jag bestämt mig. antingen är tack & hej eller så är det fortsättning följer, ja det där fattar ni nog inte. men är inte detta sjukt, kolla mitt horoskop idag:

kräftan 22/6-22/7
Allt går på tok, särskilt småsaker. Du är dock positiv ändå och tar motgångarna som en utmaning.


jo men visst stämmer det. nu ska ni få bilder från gårdagen!          

 
   
 
    
  
det var allt från mig just nu. återkommer senare!
puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0