åt helvete med allt

jag vet inte vad jag ska säga, vad jag ska göra eller hur jag ska tänka!
just nu är verkligen allt i en ända röra, och det är inget jag har inbilliat mig. jag har själv en tendens att säga mycket och göra dumma saker när jag blir arg och det är inte alltid så lätt att kontrolera. denna gången har det gått för långt och jag är djupt besviken. min magkänsla säger att det så småningom kommer att lösa sig, men just nu är allt rent ut sagt åt helvete. jag var tvungen att ta mig en promenad för att min agrition var så extrem. inte nog med dom problemen som fanns innan, nu är dom fler. dom förökar sig. jag sitter och lyssnar igenom joshuas låtar medans jag slänger små blickar ut igenom mitt fönster, trädkronorna blåser faktiskt en hel del just nu. och jag är sugen på en godispåse från hemmakväll, kanske lyckas övertala brorsan om att åka in till stan en snabbis. eller så kryper jag ner bredvid mamma! varför måste det vara höst? jag önskar att man bara kunde spola fram tiden lite, allting bara påminner om dig.. fast det är fint.

nu ska jag lägga mig och gråta hos den bästa katten i världen. tur att hon finns!

 
vi hörs kanske senare när allting har lugnat sig.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0