det kallas tidsfördriv

jag sitter här i min ensamhet och inväntar min kära fia!

Namn: madeleine maria therese hansson
Piercingar: Naveln och öronen
Tatueringar: inga, får vänta tills jag är 18
Längd: oj, runt 168 kanske
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: röd/brun
Är du kär i någon: ja, tyvärr
Önskar du att du bodde någon annanstans: eh ah
Tänker du på självmord: näe
Tycker andra att du är snygg: ingen aning faktiskt
Dricker du alkohol: Jodå
Använder du droger: Näh, och det skulle aldrig falla mig in!
Röker du: njaee, hehö
Vilket shampoo använder du: varierar mig en hel del, men för färgat hår
Vilken parfym använder du: escada
Vad är du rädd för: förlora någon nära
Gillar du att tvätta: nä, jag ääälskar
Gillar du Berg-och-Dalbana:  skulle man kunna säga ja!


SENASTE..
Film du hyrde: hm, det var någon med benjamin
Film du köpte: minns icke
Låten du lyssnade på: brandi carlile - the story
Låten du hade på hjärnan: "du e så go änna" blablabla..
Personen du ringde: fia
Tv program du tittade på: minns inte, brukar inte titta på tv
Personen du tänkte på: häääämlizzz

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: om jag har
Gråtit över en flicka: yesman
Ljugit för någon: hamen
Varit i slagsmål: nepp
Blivit arresterad: näj

Gånger du varit kär:
1 gång
Gånger ditt hjärta brustit: ett antal gånger
Hjärtan brustit på grund av dig: samma där..
Tjejer du kysst: hm, några stycken
Gånger ditt namn varit med i tidningen: två tror jag
Ärr du har på kroppen: jag har ett vid tinningen, från vattenkoppor!

SENASTE..
Bok du läste: flickan som lekte med elden
Personen du fick mail av: fejjan
Personen du fick brev av: tandläkarn
Personen du fick sms av: fia
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår faktiskt
Saken du köpte: scones

Vad har du gjort idag: sovit, och myst framför min kära vän.. datorn!
Var det kul: haha, inte speciellt, men rätt skönt
Hur tidigt stiger du upp: runt halv sju på vardagar
Gillar du att slåss: ja det är skojsigt
Vad ska du göra idag: mysa med min fis
Är du seriös: jag är är väldigt sprallig så kan därför verka oseriös, men jag är ofta seriös. 
Vad är du allergisk mot: djur, damm, kvalster & mjölk
Var har du ont: i mitt lilla huvud
Använder du hårspray: det händer ibland
Kan du stå på händer: det var många år sedan man kunde det
Favorit serie: Wallander

Håkan Hellström eller The Ark: HÅKAN
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: LASSE
Salt eller socker: SOCKER
Killar eller tjejer: Both
Spagetti eller makaroner: mackaronisar
Cola eller fanta: fanta
Gillar du ketchup: yes
Är du glad nu: helt okej
Var du glad igår: Till och från
Känner du nån som jobbar på sjukhus: hm, jo det gör jag nog
Vad dansar du till: musik?
Stockholm är: en fin huvudstad
Göteborg är: där man känner sig hemma
Mer värt än guld: familj och mina fina vänner
Ett land jag helst vill besöka: thai eller australien

nu kom fia. slänger in ett inlägg sen!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0