det pirrar i hela kroppen

jag är kär, helt ärlig.. och inte i vem som helst utan MILOW ni förstår inte hur jävla grym och hur jävla snygg han är. hans sångröst går inte att beskriva med ord. och då ska vi inte tala om snyggheten! det pirrade allt lite här och var när han stod där uppe på scenen. men det är då inte allt, jag tog på han, smekte hans rygg samt en del av magen. vänta lite.. det kommer mera, jag har kort på mig tillsammans med honom. hajar ni? åh vad allting är bra ibland. här mina vänner kommer bara några få bilder för imorgon kommer resten.

 
 
nu äre bedtime som gäller, annars kommer jag aldrig orka upp till skolan.
godnatt & sovgott..
ni kanske förstår vem jag ska drömma om inatt? eller i vilket fall som helst försöka.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0