you make my world go around

tjänna allihopa!
dagen började med att jag verkligen inte orkade kliva upp ur sängen men ändrade mig, skippade sminket och var klar på en kvart. sedan körde mammsen in mig till skolan då jag skyndade till naturkunskapen. jag har varit lite knepig i magen det senaste. vet inte riktigt vad det är med den, så mamma sa att om det blev värre skulle jag gå hem. och ah så blev det! jag mötte upp sara på stationen då vi sedan åkte hem till henne.
väl hemma gjorde smurriga toast och käkade lite smågodis, haha! vi satte även på filmen "monsters-vs-aliens! haha lite smårolig film sådär, iof somnade jag men det jag såg var skojsigt.

det är förörigt svinigt kallt ute. alltså jag måste verkligen köpa en ny jacka! jag vill ha en svart, eller grön som jag hade förut. får kika på carlings eller något om det finns någon som faller mig i smaken. nu ska jag fortsätta se på det sjuka programmet vi just nu ser på, haha!




puss på er finisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0