jag minns dig som du va

gårdagskvällen bjöds på kortspel, prat, middag, efterätt, skratt, dans och en hel del annat. jag kan inte mer än att säga att kvällen var toppen. allas humör var topp och jag tror inte att någon fick i sig alldeles för mycket alkohol heller, så ja. jag och mikaela tog ett tåget hem så sen blev det inte. tack till bella & alla ni andra, det var en riktigt bra kväll!

när jag kom hem igår blev allting jätte depp. jag satt och grät till sorgsen musik, så tragiskt är jag! eller vadå, nej det är jag inte alls. vad är det för fel på att gråta egentligen? inget alls. men nu är det fan dags att släppa det, glömma fast minnas. jag vill inte men jag måste.

fia har kommit hem nu, försökte ringa henna inatt men hon svarade inte. och jag tror att hon tränar just nu men jag är inte alls säker. vågar inte ringa henne ifall hon ligger och sover. det är la bara att invänta hennes samtal, sedan ska jag få se hennes brunhet. fan ta henne alltså, haha!
   imorgon är det milow, jag längtar som ett jävla as, denna gången ska jag ta med vatten annars lär jag svimma vilket jag var nära på att göra sist. kanske! men nu mina vänner ska ni få lite bilder från igår.

 
 
 
 
 
 
 
så detta var allt från mig!
vi hörs sen. puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0