kanon kul

  
 
som jag sa i det förra inlägget så tog jag mig en tripp till göteborg och mötte upp dessa goingarna. vi traskade runt på stan och tog en fika på eva's. smurrrrrigt! som sagt så älskar jag att träffa nya människor, jag har ju träffat dom förut men inte på samma sätt och jag måste säga att det var tipptopp. det får vi göra om hörrni!

nu ligger jag i min säng och fryser, lyssnar på musik gör jag också! fick precis en sjuuuk musik video av benjamin. herregud, jag är nästan mållös. jag funderar seriöst på att sova om ca en halvtimme. är så äckligt trött och börjar åtta imorgon.

föresten! jag har glöm berätta en sak för er mina vänner, min bästa fis har skaffat blogg. eller snarare jag har gjort det åt henne. så kika in och läs! http://eksn.blogg.se/.

kanske om ni har tur så får ni ännu ett inlägg sen.
puss <3

Kommentarer
Postat av: tovsan

självklart ska det göras om! =D



bilden i mitten=INTE OKEJ.

jises christ.



pusse! <3

2009-10-08 @ 22:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0