en tröttis madeleine

godkväll alla små kottar.. även dom stora kottarna såklart!
nu ligger jag nyduschad och nerkrypt i sängen med mysisbyxor och hela köret. jag älskar känslan av att känna sig fräsh och ja, jag känner mig faktiskt fräsh. kan nog bero på att jag har färgat håret lite mörkare, ser inte så urtvättat och fläckigt ut. och med ordet fräsh menade jag inte "hej jag är snygg" utan bara ren & sådär ni vet. annars har dagen varit bra, tog en liten sovmorgon och kom till skolan lagom till svenskan. efter skolan tog jag och mammsen en sväng på stan. mamma köpte ett sketsnyggt armband till mig, fast hon sa iof att vi skulle ha det tillsammans men det kan hon ju glömma, he-hö! sedan åkte vi till maxi och handlade litegranna.

annars har jag bara tagit det jävligt lugnt, legat i sängen och lyssnat på milow. alltså jag är nog kär på riktigt. det pirrar i hela mig när jag hör hans röst. jag ska nog ta och lägga mig snart med tanke på när jag somnade inatt. plus att jag aldrig orkar upp på mornarna. föresten, blogg.se kan hoppa upp och ta sig någonstans, usch vad segt det är!

nä men nu kilar jag hörrni. bilderna kommer imorgon istället!
kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0