g o d e r m o r g o n

nu ligger jag och emelie nerbäddade i sängen, vi är rätt så nyvakna. vad ska man hitta på idag då? jag funderar på att åka in till stan och spendera lite pengar, men vi fårse hur det blir med den saken. gårdagen spenderades hos patrik tillsammans med emelie, fia och calle! vi kikade på idol och åt gott. sedan tittade vi på smala sussie som gick på ettan, haha ah vad ska man säga?

jag har fått mitt skolfoto som jag tänkte visa för er här och nu!

 
   
sådärja, alltså gruppfotot är ju inte precis vackert på mig. jag har skev mun på mitt enskilda, men jag ignorerar det och är väl helt okej nöjd! men nu ska vi röra på oss.
vi hörs senare göllisar.
pussi

Kommentarer
Postat av: Cecilia Rosell

Du blev ju asläcker på ditt:D

2009-10-31 @ 11:18:27
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: Kotten

Haha.. jag har aldrig blivit så ful på ett klasskort i hela mitt liv. "eeh, är kameran där eller?" men men.. ganska kul ändå ;)

2009-10-31 @ 12:44:29
Postat av: lundellen

haha dave är king

2009-11-01 @ 23:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0