gooood-night!

hej allihopa!
nu är jag precis hemkommen från mikaela där jag kassandra och kvinnan själv har spenderat kvällen. vi kollade på idol och någon cp-film som hette the killing room. den var så dålig att både jag & mikkan somnade, haha. vi har även ätit kex & ost, smurrigt där ja. planerna var ju att jag skulle åka till cissi men det sket sig, tyvärr. kommer fler kväller, right?

imorgon är det en riktigt lång dag, jag ser verkligen framemot den på massor av olika sätt. sedan fyller även min farbrors flickvän 40 så då blire till att fira det. frågan är ju vad jag ska ha på mig, kan inte riktigt bestämma mig alltså.

föresten mina vänner, jag hittade världens fränaste blogg. dom är aaas kända och går dessutom i min klass. grymt är det. kika in är ni snälla! http://detvavannernaochbilly.blogg.se/

nattinatti. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0