happiness will come and go

 
bilden är lite smågalen sådära. men det är sån jag är göbbar & gömmor!
och så glad jag är på bilden känner jag mig nu. har nämligen haft en kanon kväll som var väldigt spontan. det är oftast dom som blir bäst. runt fyra snåret kom min kära fis hit och vi åkte in till stan för att fixa lite smått & gott. sedan åkte vi hem till patrik där vi kollade på wallander, efter ett tag kom calle också. vi dampade och skrattade en hel del alltså.

imorgon är det radio all day long. jag älskar onsdagar, för tommy är världens bästa lärare och radio är skoj. det är nog en sak jag skulle kunna tänka mig att ha som arbete. social som jag är blir det nog inga större problem. jag funderar på att måla naglarna med är så jävla trött så kanske väntar tills imorgon. haha!
  dags att kila. godnatt på er där ute i höstmörkret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0