ibland är en dröm det finaste man har

oj vad jag är dålig på att uppdatera. och oj vad ni har hört det många gånger, haha kan inte annat än att säga förlåt "jag ska bättra mig" förhoppningsvis iaf. gårdagen började med att jag och fia tog tåget till göteborg där jag köpte ett par skor, jag tycker att dom ser lite stor ut men man vänjer väl sig. sedan köpte jag även en sketschnögg skjorta. mobilen köps på onsdag istället, jag längtar faktiskt liiiiiiite!
  runt åtta tiden åkte jag in och mötte fia och linus då vi gick och tog en fika på eksteds, sedan gick vi hem till linus där det först bjöds på en god middag sedan kollade vi på en fyratimmars film, nämligen human trafficing. seriöst, vad fan finns det för folk egentligen? jag blir bara så förbannad. nog om det! runt ett tiden hämtade vi upp cissi då jag och hon gick hem till mig. vi dampade lite innan vi satte på wallander "tjuven" som jag alldeles strax ska se klart.

jag känner mig så jädrans depp. vet inte vad det är med mig. jag önskar bara att allting var mycket lättare än vad det är idag. höstdepritionen är här nu, det märker man såååå tydligt! jag har iaf något att se fram emot, JOSHUA RADIN!

här kommer lite bilder från igår innan jag lägger mig i sängen och kollar klart på wallander. 

 
 
 

puss på er


Kommentarer
Postat av: Cisskiss

Det var mysigt! <3

2009-10-04 @ 20:25:35
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0