jag ska sakna dig imorgon

som vanligt så ligger jag i min säng. haha! det är typ det ända jag gör hemma. nästan iaf! dagen har varit brao. skolan gick snabbt med tanke på att vi hade inställd religon. efter skolan begav jag mig hem till patrik. vi åt mackor och kollade på ondskan, den filmen är ju bara så jävlans bra. sedan kom mammsen och hämtade mig, måste bara nämna en sak som är så mysig. det är när mörkret har lagt sig och man sitter inne i bilen och löven bara faller ner precis överallt. det var typ som att det snöade, så jävla mysigt!
   imorgon är det fredag! och looooooov. kan ni förstår det eller? åh så gött det ska bli. jag är verkligen äckligt skoltrött. gör inte ens någon nytta i skolan förtillället. men efter lovet är det nya tag som gäller, ehm ah det brukar låta så. men det är sant!


två galna babes på håkaaaaaaaaaaaan.
nu är dte melissa som spelas i mina högtalare, naaaaaaaatiiieeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0