jag tror jag avlider, helt seriöst!

LYSSNA PÅ DET HÄR!
JAG SKA PÅ MILOW, JAG & SARA SKA PÅ MILOW DEN 18 OKTOBER.

jag vet inte ens vad jag ska skriva. jag är så glad va! när jag hörde reklamen på spotify skrev jag till sara med en gång och hon bokade direkt. jag är helt varm i hela kroppen och jag sprudlar av glädje ska jag tala om för er. tänk vad fint det kommer att vara, när han sjunger sina fina melodier. och det finaste av dom fina out of my hands åh vad jag kommer lipa. ibland är livet så jävla bra! inte nog med att jag ska se milow liksom, joshua på onsdag och melissa horn i november. grymt sa grisen!

skoldagen gick undan måste jag säga. allt känns så bra just nu! bortsätt från att min fis har åkt till turkiet. jag grät som ett litet barn när hon åkte (okej, det låter väldigt mesigt) men sånn är jag dåva. efter skolan blev det en sväng på stan samt en fikapaus på coffe house med mikaaaaaela. sedan dess har jag legat i min säng, trevligt va.

senare ikväll åker jag till min cisskiss för att sova hos henne. myspys!
imorgon blire 40-årskalas samt lite annat smått & gott.


pöss på er

Kommentarer
Postat av: Hanna Ahlström

Fan vad fusk, du ska ju åka på massa bra konserter ! ;)

2009-10-09 @ 22:49:03
URL: http://hahsltrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0