just dreaming

jag är så trött så att jag egentligen inte alls orkar skriva. kom nyss hem från skolan där jag har haft radio all day long, naisbais! klockan fyra ska jag ta tåget in till götet för att först käka & sedan gå och se joshua radin, jag lovar att jag kommer börja gråta. vad fan gör det då? ingenting. jag kommer inte vilja att det ska ta slut, haha! fast som tur är finns han på spotify.

och en sak till, som jag kanske skriver för femte gången. fan vad kallt det är ute! det går knappt att vistas utanför mediahuset i skolan. jag som brukar gilla att spendera några minuter ute har vänt kappan helt. och nu är det ända bara höst tänk då vintern, vi väntas få en riktigt varga vinter. jag ser då fan inte fram emot det nånstans, om jag ber snällt kan det väl bara bli sommar nu? snäääällaaaaaaaaaaaaaa?

nä nu ska jag ta mig en powernap innan det är dags för att åka.
vi hörs ikväll småttingar, pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0