keep up the work!


en go partajbild från middagen hemma hos bella!

alltså min dator, den vill verkligen inte fungera och jag blir så less på den. den har blivit sjuk, maybe svininfluensan? jag får väl ge den en ipren eller nått sånt och hålla ena tummen för att det ska hjälpa. esch gud vad jag pratar i nattmössan! min bror är inte hemma så jag snyltar hans dator lite, hoppas och tror att det inte gör någonting.
dagen har tillbringats i göteborg med min kära bror, hemma hos världens bästa farmor. meningen var att vi skulle hjälpa henne att städa men så blev det inte. vi lagade riktigt god mat vilket innebär ishavsspätta, potatis och sås. det blev riktigt mysigt faktiskt!

kvällen har tillbringats hemma hos patrik med william, sara & calle. vi kollade på johan falk och dampade lite. ja men det blev en lyckad kväll om jag får säga det själv. med tanke på hur morgondagen ser ut så borde jag verkligen sova nu. först ska jag jobba och sedan blire partaj för hela slanten mina damer & herrar!

men vi hörs imorgon hoppas jag. och kameran kommer vara med på kvällen och det lovar jag.
men ni får ha det så bra. puss och kram på eer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0