lite gott och lite blandat

fasen vad trött jag är. men det är fan inte konstigt så som mitt senaste dygn har varit. gårdagen var som sagt toppen förutom när vi skulle ta oss hem. vi hade ingen sjutts, alla hade åkt men jag, emelie, patrik, simon, rasmus, alex & carl var kvar. vi får iaf reda på att det går en buss till ingared. aha, men hur fan ska vi ta oss från ingared tänkte vi men tyckte att det var bättre än inget. så ja, väl framme i ingared var det bara att gå till norsesund för att därifrån ta tåget till västra bordarna. och en sak ska jag säga er, det var fan inte skönt nånstans. tänk er att ha trippat runt i klackar hela kvällen och sedan gå en jävla bit med den värken i fötterna. i vilket fall som helst var vi hemma vid 4 tiden. när jag vaknade i morse kände jag verkligen suget för att städa. men hurtiga som jag & min kära kusin är tog vi oss dit i god tid och städade i cirkus 3 timmar, men det var rätt skönt på något sätt, att liksom göra något åt den där tråkiga söndagen! okej, jag hade hellre legat hemma. 
   jag skrev ju i det tidigare inlägget och tackade för spyan. när vi väl kommer dit upptäcker vi två till. det var någon som hade spytt ner hela jävla bordet, såg nästan ut som en buffé innehållande ris, nötter & kyckling. tack för att jag fick äran att torka upp det, men nästa gång kommer du få göra det själv och det ska jag allt se till, haha!

efter städningen åkte jag och emelie hem till igen då vi åt en god middag bestående av oxfilé, refflad potatis och sås. sedan kom även grannarna över med en björnbärspaj, så gatt vare! sedan snackade jag ihop mig med patrik och vi bestämde oss för att åka in till stan och ta en fika på gårds, och så blev det. vi satt där i nästan en timma innan cissi, benjamin & erik kom. det var riktigt mysigt och redigt kallt. när jag är på väg hem från stationen i västra bordarna händer det något förskräckligt, alltså ah jag överdriver inte. när jag går på våran läskiga väg vid granhäcken ser jag att det står någon där. jag följde honom med blicken hela vägen och han bara står där och trodde att jag inte såg honom. sedan ser jag att han börjar gå efter mig. jag som pratade med sara i telefon släpper headsetet och börja springa så in i skogen. ja, jag har nog aldrig sprungit så snabbt. direkt innan för dörren så känner jag att luftrören har dragit ihop sig, den där förbannade astman. jag fick verkligen ingen luft!

jädrar vilket långt inlägg det blev nu då. kanske lite väl långt? eller vad säger ni?
eller vadå, det är ju min blogg och jag skriver precis hur mycket jag vill & precis om vad jag vill. sån är jag. haha, jag har tyvärr inte tagit några kort idag så ni kan inte få några bilder från fikan. men då kan jag glädja er med att jag ska skriva lite till. jag har mycket att berätta idag!

min allra bästa vän ringde mig idag ändå från turkey. tänka sig att jag kan prata med någon som befinner sig så långt borta. haha ganska fashinerande ändå. hon berättade att hon hade det fint, 30 grader varmt och att hon var brun. min lilla bajs alltså. jag kommer inte vilja umgås med henne när hon kommer hem, för då kommer jag se ut som ett lakan, kul! hon frågade mig om jag ville ha lite smått och gott. vem säger nej liksom? haha, fast visst fick jag lite dåligt samvete för att ha sagt ja men det jämnar ut sig så småningom. nu är det bara 5 dagar kvar tills hon kommer hem, det kommer gå fort, det vet jag.


jag vill ge all min kärlek till min älskade kusin som frivilligt hjälpte till att städa. puss!

 
sedan vill jag säga till min bästa vän att jag saknar henne & hoppas att hon solar åt mig också!

nu ska jag gå och borsta bissingarna sedan krypa ner i sängen och kanske kolla på en film, inte fan vet jag. höhö!
vi hörs imorgon goingar. kärlek till er alla

Kommentarer
Postat av: emelie

det gjorde jag så gärna, eller aa nu överdrev jag hade hellre vart hemma ;) men det va helt OK förutom spyan änåd haha <3<3

2009-10-15 @ 19:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0