livet är en fest!

 
 
 
sådär såg halloween-festen ut last night!
det var riktigt skojsigt faktiskt. det hade ju kunnat vara lite mer folk men jag var nöjd och det tror jag att de flesta var. det bjöds på det gamla vanliga, dans, sång, kyssar, glädje och gråt. den slutade i lagom tid och vid slutet bar det av till fia där vi sov riktigt gött. dagen efter blev det till att gå upp i hyfsad tid för att åka och städa, vi klagar inte! både jag och fia tyckte det var riktigt gött. efter städningen gick vi och åt en fet pizza. inget annat än gött!

nu är även min kära kusin här. fia och jag sitetr vid varsin dator medans emelie sitter och äter. vi ska snart in till stan och hitta på nått bus. vi hörs sen!

bilderna här ovan är inte mina egena men dom kommer sen.
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0