med ena foten utanför

hallå igen.
det var meningen att tuppluren skulle bli kort, jag ställde klockan och hela köret men den ringde inte. i vilket fall som helst så märkte jag det inte. så det blev att jag somnade i tre timmar. vem kommer inte kunna somna inatt? jo jag. fast förhoppningsvis kommer inte john blund alldeles försent.
   skoldagen gick gallant. haha, jag & johanna tillbringade dagen i ett radiobås, plugga det gjorde vi knappast. men vi gjorde något annant riktigt sköj. tyvärr så får jag inte avslöja det här på bloggen eftersom att det är lite privat. skulle det komma ut skulle vi kanske få smisk? vem vet. bara för att vi inte jobbade på lektionen idag så har jag ju det roliga kvar, manuset som jag nämde i något inägg här innan. jag har verkligen hjärnsläpp. måste även skriva klart min novell, det är faktiskt kul så jag kanske gör det istället.

vad ska jag skriva nu då? har inget mer att berätta. eller jo det har jag säkert men inte just nu. så därför lovar jag att det kommer ett till inlägg fast lite senare!

  
lite brunhet skulle inte sitta fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0