MILOW

godermorgon alla tjocka o smala, långa o korta, snygga o fula!
jag är så enormt trött, imorses när sara ringde och väckte mig kunde jag knappt öppna ögonen. kände mig som en lite mullvadsunge. fast dom är nog aningen sötare än vad jag är, haha! förtillället sitter jag och lyssnar igenom milows album, kan nästan alla så det är nog lugnt, lite pinsamt att stå där och inte kunna en ända låt. hoppas verkligen att han sjunger out of my hands. som jag älskar den va!

idag får vi nog börja köa lite tidigare än vad vi gjorde sist vilket suger lite. men det är värt det som faen. vi har med oss filtar och sådär så vi ska allt överleva. men ja, detta var nog sista inlägget föralltid. näääää, nu skojade jag till det lite. men sista inlägget innan milow så ikväll kommer det vara en överlycklig madeleine som skriver.

Jaja, ni får väl ha en fin söndagskväll..
pyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0