min finaste och bästa fis

 
 
 
lite bilder från idag då va!
nu sitter jag i soffan medans min finaste lilla fis sitter i sängen. du vet att vad som än händer så finns jag här. skulle det hända dig någonting så vet jag inte vart jag skulle ta vägen. du är en fin vänn och du har oss. vi ställer upp för dig i vått & tort. jag älskar dig över allt annat i hela världen, sånna som dig växer inte på träd!

vi har haft en stund tillsammans, med tårar & skratt. det är skönt att få ur sig det där som inte alltid är så lätt. vi hjälper varandra igenom att lägga sig och gråta på varandras axlar. min fina vän!

nu ska vi mysa, förmodligen sätta på en film och krypa ner i sängen.
om det blir någon skola imorgon det vet jag inte.
sov så gott iaf.
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0