n-e-w

ja som ni ser så har jag gjort om lite här på bloggen, kände för lite förnyelse!
jag lyckades i vilket fall som helst få med mig mammsen in till hemmakväll där vi köpte en påse godis. men det konstiga är att jag inte äter utav det. jag som älskar godis. jaja, suget kanske återvänder imorgon. men något som var skönt det var när jag och mamma satt i bilen. vi lyssnade på musik som väckte så många minnen. jag grät medans hon satt och kramade om mig. där har ni världens bästa mamma punkt.

nu ligger jag i sängen och väntar på john blund,
imorgon ska vi ha radio.. sedan ska jag köpa min nya mobil!

en massa kärlek från maddeluttan ♥

Kommentarer
Postat av: caroline

väldigt fint blev det :)

2009-10-07 @ 20:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0