vad jag är lycklig

japp ni läste rätt. just nu är jag lycklig!
inte på alla sätt men jag ska skriva höjdpunkten i allt höstdepp. pappa kom upp till mig & carl igår och frågade om vi ville åka på en resa till malaga i spanien till sommaren. iof är det ett tag kvar men såklart att vi ville det liksom. sedan säger han såhär "sedan har vi ett allternativ till då, skulle ni kunna tänka er att åka på en resa till mallorca på påsklovet?" eeeeeehm jaaaaaaaaaaaa! så yes, jag har två resor att se fram emot. det är runt påsk som man är riktigt trött på allt slask så det ska bli gött att komma iväg. så ska jag & ett helt jävla gäng iväg till vemdalen i januari(?) februari(?) inte riktigt klartgjort ännu. men vem klagar?

jag kom iaf precis hem från stan där jag åt thai med patrik, simon, calle & andreas. problemet var att jag knappt åt någonting så det kändes ju lite smått kul att betala för det. men jaja, that's life! om ett tag så ska jag in till göteborg med lite goooa brudar. ska bli riktigt skojsigt måste jag säga. något som inte är lika skojsigt är att fia åker till turkeyland imorgon, usch vad jag inte vill tänka på det just nu. men som tur är kommer hon hem!

måste bara tillägga att jag är oerhört nöjdis med mobilen också.
nä nu ska jag försöka sova innan jag åker iväg igen.
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0