vem lämnade vem

 
alltså kolla på henne, hon är så jävla, jävla fin!
hade jag varit liten så hade jag nog sagt såhär "sådär ska jag se ut när jag blir stor" men man inser att man inte kan bli som någon annan, alla är olika och det är väl himla bra. tänk hur världen hade sett ut om alla såg likadana ut. fast jag skulle inte tacka nej till en tvilling, det hade varit så jädrans mysigt på något sätt. fast jag har ju johanna, haha! på tal om den fina människan på bilden så är det nästan en månad kvar, lite mer tills jag ska få se henne live. fast jag är lite nervös för hur det ska gå med tårarna, men det löser sig nog. haha!
   förut tog jag en promenix med mamma, det var fruktansvärt kallt men som tur var hade jag lonkisar, halsduk, mössa & vantar på mig så jag lyckades hålla värmen helt okej ändå. och jag har även tryckt i mig lax och pressad potatis samt två rostmackor med ost och marmelad.

om en liten stund ska jag nog sova. men först ska jag ta mig en varm dusch!
sov så gott alla goa människor där ute i höstkylan.
pusspusspusspusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: elin leijon - makeup & skönhet

tack detsamma :)

2009-10-16 @ 13:17:24
URL: http://elinleijon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0