vi går åt olika håll

nu är jag helt död efter att ha varit i göteborg. jag var lite smakråd till sara och lyckades få henne att köpa en mintgrön halsduk, svart tummvantar och en svart mössa. alltihopa från h&m! sedan träffade jag även min fina kusin en sväng, hon är bara så bra. imorgon blire skola för hela slanten, det kan ni skriva upp. fan vad jag inte orkar. har blivigt riktigt jävla skoltrött!

varför får man alltid en klump i magen när man kollar tillbaka på gamla bilder? jag vet inte vad det är men så blir det alltid för mig. samma sak gäller när man tänker på fina minnen. usch, jag vill inte ha hösten. eller jo isåfall hösten tillsammans med dig. just nu vill jag gräva ner mig!

eftersom att blogg.se är så fruktansvärt segt så tänker jag inte ladda upp bilden på mig, min kära broder & min kära mamma. den kanske kommer imorgon så ni behöver inte oroa er!
naaaattis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0