and i still miss you

tjena mittbena!
jag är så jädrans trött men jag har lovat pappa att jobba hos honom idag, det är nämligen bröllop. men jag brukar skippa att servera då ifall man skulle tappa såsen över bruden eller nått, höhö! jaja, nu till gårdagen. vid sex anlände vi till patrik som fyllde sjutton år. jag tror att vi var tretton stycken. det bjöds på god mat, efterätt och en hel del skratt. runt tolv tiden begav vi oss till mcdonalds där vi käkade litegrann. sedan åkte jag och frida hem till mig, vi somnade ganska fort måste jag säga. tack alla som gjorde gårdagskvällen till något bra!

föresten, igår beställde jag, sara och hanna biljetter till joshua radin! ska bli så jävla kul att se honom live. helt ärligt så kommer jag nog börja gråta till hans ljuva stämma. och såklart till låten only you. men vafan, det får man göra!
  jag har massor av bilder som jag egentligen vill lägga upp. men jag är så lat, slänger in några stycken bara!

 
 
 
 
 
det får vara bra för stunden iaf! nu ska jag kila iväg till pappa.
vi hörs ikväll eller nått, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0