baby, baby, baby!

sitter fortfarande och lyssnar på musik i määäääängder. har lyssnat på joshua ett bra tag alltså och nu har jag även lyssnat lite på joe cocker och chicago, good shit vettni. with a little help from my friends med joe cocker säger jag bara. nu är håret färgat också, måste säga att jag är nöjd. känns riktigt skönt, fast om jag ska vara ärlig så är det nog lite rött i det hela också. men jaja, detta var första färgningen. men nu är det slut på att byta färg så ofta.. haha! slingor är det som gäller i fortsättningen. pluggningen då? vad hände med den? fan madeleine, nu är det dags att skärpa till sig. blir faktiskt lite arg på mig själv nu, vi ska vara klara med ett åtta sidors magasin på friday och jag har gjort två sidor, knappt det. fy!

nu är det läggdags för min del tror jag. är så äckligt jävla trött och arg på allt i sin allmänhet!
det kom till och med tårar förut, varför madeleine? varför?
en bild på mina nya örhängen kommer här..

 
lindex är allt bra!

have a good night everyone, pussi

Kommentarer
Postat av: CAROLINA

Tack som fan hörru! :)

2009-10-01 @ 00:00:54
URL: http://carolinalennstrom.blogg.se/
Postat av: tovsan!

HOT!

2009-10-01 @ 21:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0