tidsfördriv hej

här nedan följer en liten lista för er som är intresserade:


Smeknamn: madde, maddis & hagga
Födelsedag: 20 juli
Bor: västra bordarna även kallat vb-hood
Arbete: hotell gothia towers och även pappas jobb


FAVORIT...

Färg: röd, olivgrön and lila
Plats: skolan, vad annars?
Drog: musik och mina finfina vänner
Fordon: räknas cykel?
Film: män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden & taken
Djur: en liten svart kissemiss vad namn doris
Affär: H&M, monki och carlings 
Serie: gossip girl och the hills 
Café: coffé house 
Skor: converse eller klackar


BRUKAR DU...

Titta på dig själv i spegeln: jo men vesst
Gnälla: självklart, men är ganska så possetiv ändå! 
Skrika: haha, ja det kan nog dom som känner mig hålla med om
Sova: jajemänsan, sover till och med middag 
Drömma mardrömmar: nästan alltid 
Försöka vara annorlunda: nej, men det är väl alltid kul att sticka ut ur mängden
Klä dig i svart: aföfan
Hata folk: det har jag en väldigt stor tendens att göra. fast egentligen menar jag inte det! 
Lita på folk: ja, tyvärr


NÄR...

Åt du senast: det var väl runt 3 kanske
Läste du en bok senast: lite när som, när jag har tid över 
Var du på konsert senast: i fredags, håkan!
Köpte du något senast: today
Svor du senast: blir lite för ofta kanske men vafan 
Sjöng du senast: för en liten stund sedan 
Klagade du senast: mja, minns jag faktiskt inte
Är det sommar: om ca ett år

VEM...

Saknar du: det tror jag att dom flesta redan vet! 
Rörde dig sist: fia
Gjorde dig riktigt glad senast: den bästa utav dom bästa, fia
Fick du sms från senast: min lillebror calleballe

HAR DU...

För många vänner: man kan aldrig ha för många
Tvångstankar: mja, det kan faktiskt hända  
Någon annan psykisk sjukdom: hoppas jag inte 
Färgat håret: ah och inte bara en gång 
Brutit några ben: bara fingret a long time ago 
Några piercings: öronen, tragus och naveln
Egen dator: jo men självfallet har jag det 
Gjort bort dig rejält: haha skulle man kunna säga ja, "har ni doris här inne?" (internt) 
Bra självförtroende: helt okaj
Kysst någon: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: yes 
Varit kär: ja, och det är fint vill jag lova
Blivit kär i någon på nätet: tvek alltså
Dumpat någon: ja
Blivit dumpad: ja


HUR....

Går du: som madeleine hansson
Fördriver du tiden: fejjan is the place to be
Mycket pengar har du: my secret
Tjänar du pengar: ja
Ofta diskar du: diskmaskin gör jobbet
Ofta städar du: när mamma säger "ditt rum ser ut som hej kom och hjälp mig" 
Ofta träffar du din familj: every daaay 
Mycket äter du: jag är kräsen


ÄR DU..

Förstående: ja
Osäker: ibland
Blyg: nej det är jag icke 
Smart: smartare än vad folk tror, ja 
Sentimental: skulle man nog kunna säga, jaaa
Pratglad: haha, ah det kan man säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0