söndagssvammel

nu har jag varit ute och fotograferat lite, men det dröjde inte länge innan jag fick gå in och snyta mig. haha trevlig information där känner jag. här ska ni få bilder samt några goa låtar, ENJOY!


lenny kravitz - i'll be waiting


david urwitz - hej då

detta är två låtar som jag verkligen älskar och har gjort ett bra tag nu. åh så fint!
bilder vare ja..

 
 
 
 
 
ja men sedärja. lite egobilder tillhör just denna dag!
hittade även lite schnögga bilder som fia hade tagit igår innan partajet. dom kanske kommer upp lite senare ikväll. jag funderar på att ta mig in till stan och köpa en stor, fet godispåse & hyra en film. men orken är nere på noll just nu, höhö!

puss så länge

Kommentarer
Postat av: Beccisen

Självklart kan jag se framför mig hur du står med hammaren i allra högsta höjd. Men det var riktigt fint och bra :) puss och kram

2009-09-27 @ 17:57:02
URL: http://skalbec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0