jag drömmer om en framtid som glömmer

förlåt att jag har varit så segis på att skriva det senaste. jag är så lat plus att jag vet inte om jag har något vettigt att komma med. nu sitter jag här framför datorn efter en trevlig dag både i skolan och efter skolan. tog en fika med william på coffe house, sedan kom patrik också då vi gick på stan en sväng, efter någon timme eller två mötte jag upp mikaela som jag också tog mig en sväng med på stan. samtidigt som jag följde mikaela till tåget så mötte jag upp sara, vi tog bussen bort till maxi för att köpa hårfärg. vilken färg det blir tänker jag inte avslöja men ja, jag har redan tröttnat på rött.. haha! fick även med mig ett par läckra örhängen vilken känns bra, riktigt braooo.

sitter även och lyssnar igenom min äldsta spotify-lista som väcker ganska så många minnen om man säger så då va. just nu längtar jag så jädrans mycket till joshua & melissa, fasen vad tårarna kommer rinna! men det är så det ska vara eller? ahfan. på fredag ska jag nog köpa min nya telefon också vilket ska bli gatt, fårse om jag har bestämt mig tills dess.

har precis prata med världens bästa farmor. hon är nog en utav dom snällaste personerna jag känner. helt galet alltså. hon är faktiskt mer som en bästa vän ibland. haha, låter kanske lite knepigt men det är sant! nu ska jag iallafall färga håret och sedan plugga. ni ska få ett inlägg ikväll det lovar jag!

om jag vill tillbaka till grekland? eh ah.

  
  

käääärlek, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0